ביטולים ושינויים:

ביטול של העסקה יש לעשות במסירה אישית במשרדי חברת "תמר נופשים"

בכל מקרה של מתן הודעת ביטול כאמור, יחויב המזמין בדמי ביטול בשיעור 350 ₪.

בפחות מ-14 יום לפני החופשה  קודם לאירוח - רשאית החברה לא להחזיר תשלום כלל.


ביטול יציאה

"תמר נופשים" תהא רשאית לבטל כל נופש במלון מכל סיבה שאינה תלויה בה או אם מספר הנוסעים אינו

מצדיק את הביצוע על פי שיקול דעתה.  

"תמר נופשים" תודיע לנוסע על ביטול כאמור לעיל, זמן סביר לאחר שייוודע לה על הנסיבות שגרמו לצורך בביטול.

במקרה כאמור לעיל "תמר נופשים" תחזיר את כל המקדמה ששולמה ובכך תצא ידי חובתה כלפי הנוסע.

במקרה והביטול הוא מצד הלקוח, לא תוחזר המקדמה ששולמה עקב רכישת מקום מוזל מראש.

סעיף מדיניות ביטול והחזר כספי - טיסות

  1. אי-החזר תשלום בגין טיסות
    א. הלקוח מאשר ומסכים כי לאחר ביצוע התשלום עבור טיסה, לא יתאפשר החזר כספי מכל סיבה שהיא.
    ב. התשלום עבור כרטיסי הטיסה מועבר ישירות לחברת התעופה או לספקי השירות החיצוניים, אשר פועלים כצד שלישי ואינם בשליטתנו.
    ג. חברת "תמר נופשים" אינה נושאת באחריות לכל שינוי, ביטול או עיכוב בטיסות, לרבות מדיניות הביטולים וההחזרים של חברת התעופה.

  2. אחריות הלקוח
    א. האחריות לבדוק את תנאי הביטול והשינויים של חברת התעופה חלה על הלקוח בלבד.
    ב. מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות המכסה ביטולים בלתי צפויים.

  3. שינוי או ביטול על ידי חברת התעופה
    במקרה של שינוי או ביטול מצד חברת התעופה, על הלקוח לפנות ישירות אליה בהתאם למדיניותה.

בעצם ביצוע ההזמנה הלקוח מאשר ומסכים לאמור לעיל.


מידע חשוב

מחירי השירותים: מחירי השירותים המוצעים בארץ הם לרוב נמוכים מהמחירים הרשמיים של ספק השירות בארץ(למשל: לעומת מחירון בית המלון).

המחירים הרשומים באתר יכולים להשתנות , גם אם לא עודכנו באתר, במידה וקיימת אי התאמה בין המחירים המפורטים באתר לבין המחירים

במשרדי החברה,בין אם זה בגלל שינוי מחירים ובין אם זה בגלל טעות בהקלדה, המחיר במשרדי החברה הוא הקובע.




 
עיצוב וביצוע: אודי יוגב שליט''א - SoftQual